فرماندار رزن:

بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب

فرماندار رزن به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در دیدار با فرماندهی ناحیه بسیج سپاه، بسیج را حافظ آرمانها وارزش های انقلاب دانست.

بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،  فتحعلی حسينی فرماندار شهرستان رزن با حضور در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه رزن با سرهنگ برات زاده فرماندهی ناحیه بسیج سپاه رزن دیدار كرد .
در این دیدار فرماندار شهرستان رزن با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار نظام امام (ره) وشهدای 8سال دفاع مقدس بویژه شهدای بسیجی با اشاره به برکات حضور بسیج در کشور گفت: بسیج با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) توانست تا به امروز از آرمانها وارزش های انقلاب ونظام اسلامی بخوبی پاسداری نماید.
فتحعلی حسينی اظهار داشت: بسیج تشکلی خود جوش از مردم خدا جو، مخلص و فداکار است که برمبنای فرهنگ اسلام ناب محمدی واز همدلی وهمراهی یکا یک افراد مومن با یکدیگر برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
وی در این دیدار گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود .
وی بر ضرورت تبیین ویژگی های و رویکردها برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی نماییم.
در پایان دیدار فرماندار شهرستان رزن به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه رزن و کارکنان سپاه نماز جماعت ظهر وعصر را اقامه كردند .

انتهای پیام/ش.و

بسیج از آرمانها وارزش های انقلاب بخوبی پاسداری كرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.