مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد:برگزاری اولین جشنواره فیلم‌های تلویزیونی طنز همزمان با هفته وحدت در همدان برگزار می شود.

جشنواره فیلم‌های تلویزیونی طنز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مهدی دهقان‌نیری ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به گرامیداشت ایام امامت و ولایت با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در رهنمودهای خود تأکید بر وحدت بین مسلمین دارند، گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام همواره به دنبال کم‌ رنگ کردن وحدت بین شیعه و سنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از علمای جهان اسلام از فرصت هفته وحدت در راستای تقویت همدلی و برادری بین مسلمانان استفاده می‌کنند،اظهار داشت: از این طریق می‌توان وحدت بین مسلمانان تقویت و دشمنی‌های استکبار جهانی بی‌ اثر نمود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در ادامه افزود: وحدت موضوع اصلی جامعه مسلمین است و همگان باید به طور عملی به آن پایبند باشندو رسول اکرم(ص) وحدت را مایه رحمت دانسته و تفرقه را موجب عذاب می‌دانند.

 آقای نیری خاطرنشان کرد: کارآمدی ،پیشرفت نظام و جامعه در گرو وحدت میان مسلمین است وهرگونه تفرقه و نفاق در هر جامعه آن را به سمت انحراف و جنگ و درگیری می‌کشاند.

 وی  با بیان اینکه وحدت باعث رحمت واسعه الهی در جامعه است، گفت: وحدت مسئله بسیار بنیادین است که حضرت امام (ره) با آن تفکر خردورزانه خویش و با اعلام هفته وحدت، اجتماع تشیع و اهل تسنن را به سمت وحدت سوق داد و امروزه شاهد رفتار مسالمت‌آمیز میان برادران اهل‌ تسنن و تشیع در سراسر کشور هستیم.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وحدت، صدا و سیمای مرکز همدان اقدام به پخش جشنواره فیلمهای تلویزیونی طنز ایرانی و خارجی برای نخستین بار در استان کرده است، یادآور شد: این فیلم‌ها هر روز از ساعت 17:45 پخش می‌شود و تکرار آن فردای آن روز ساعت 9 صبح برای بینندگان بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/غ

جشنواره فیلم‌های تلویزیونی طنز درهفنه وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار