مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی با موضوع آموزش مفاهیم دینی و روش‌های تبلیغ در این استان خبر داد.

سعیده لشکری مسوول امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی با موضوع آموزش مفاهیم دینی و روش‌های تبلیغ در سه شهر کردستان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه تخصصی افزود: کارگاه یاد شده در روزهای نهم، دهم و یازدهم آذرماه سالجاری در کردستان برگزار می‌شود.

 لشکری بیان کرد: این کارگاه تخصصی در شهرستان‌های قروه، بیجار و سنندج با حضور مبلغات، مربی مهدهای کودک و پیش‌دبستانی، مسوولان موسسات قرآنی و مدیران کانون‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

 مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره آموزشی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه حضور خواهند یافت، گفت: حجت‌الاسلام مهدی‌زاده مدرس این کارگاه خواهند بود.

 لشکری اضافه کرد: پیش بینی می‌شود 500 نفر در این دوره‌ها شرکت نمایند و به شرکت کنندگان دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

 وی هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را توانمندسازی مبلغات به عنوان ظرفیت مهم و اثرگذار جامعه عنوان کرد و گفت: طبق سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی تا پایان سال به صورت ماهانه با حضور یکی از اساتید مجرب قم و در دوره‌های مختلف شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.