استاندار کهگیلویه وبواحمد گفت:در سفر‌های شهرستانی پیگیر مطالبات مردم و به سرانجام رساندن طرح‌ها هستم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   احمدی استاندار در سفر به دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه و در جمع مردم دهستان جاورده با شنیدن مشکلات و کمبود‌های آنها، مطالبات مردم را به حق دانست و گفت: وظیفه همه متولیان پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های مردم است.

علی محمد احمدی افزود: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها به دنبال راهکار برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و همچنین پیگیری مطالبات به حق مردم هستم.

احمدی اضافه کرد: در همه زمینه‌ها با توجه به درخواست مکتوب دهیاری و شورای اسلامی دهستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و مشکلات این دهستان شهید پرور حل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرائی به دورترین نقاط این استان سفر کردیم تا پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات مردم برای پیگیری و رفع آن‌ها گام اساسی برداشته شود.

استاندار گفت: خواسته‌های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه‌های بهداشت و فضا‌های آموزشی توسط دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می‌کنم.

احمدی از طرح قطعه چهارم محور پاتاوه - دهدشت و طرح عظیم گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی بازدید کرد و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

عضو شورای اسلامی جاورده هم گفت: ارقاء این دهستان به بخش یکی از درخواست های مردم این منطقه از استاندار بود.

خسرو پورحجازی افزود: منطقه طیبی سردسیر شرقی به مرکزیت جاورده دارای بیش از ۸ هزار نفر جمعیت است که با توجه به عدم رسیدگی به این درخواست شاهد خالی شدن منطقه جاورده از جمعیت و مهاجرت به دیگر شهرها هستیم.

پورحجازی ادامه داد: مشکل بیکاری جوانان، نبود زمینه اشتغال در منطقه،همچنین نبود امکانات رفاهی و تفریحی، نیمه کاره بودن ورزشگاه، نداشتن زمین چمن و پارک تفریحی ازجمله دغدغه‌های جوانان دهستان جاورده است.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلات مردم، اشکال در شبکه برق و نوسانات برق این دهستان، نداشتن خود پرداز و بانک در دهستان، بدهکاری ۱۷۰ میلیون تومانی دهیاری به پیمانکار و اختلال در تلفن ثابت و اینترنت در این بخش و دهستان است.

پورحجازی با اشاره به اینکه ساختمان قدیمی مرکز درمان بهداری جاورده به بازسازی نیاز دارد افزود: نبود پزشک کشیک در این مرکز و همچنین نبود تجهیزات آزمایشگاهی و آمبولانس از مشکلات این مرکز درمانی است.

عضو شورای اسلامی جاورده بیان کرد: تکمیل کتابخانه عمومی، حسینیه‌ها و مساجد نیز نیازمند مساعدت وهمکاری است.

 

انتهای پیام/ش

  سفر استاندار کهگیلویه وبواحمد  به دیشموک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.