فرماندار شهرستان جم گفت: مسیر کنونی جم - فراشبند جوابگوی حجم ترددها نیست و باید در خصوص تبدیل آن به بزرگراه گام‌های جدی برداشته شود.

مسیر کنونی جم - فراشبند جوابگوی حجم ترددها نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه از پروژه راه شهرستان جم گفت: طبق وعده‌ای که در هفته‌های گذشته داده شد امروز معاون وزیر راه به همراه معاون عمران استاندار بوشهر، نماینده جنوب استان بوشهر، نماینده فیروزآباد فراشبند و قیروکارزین فارس در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از سه پروژه مهم راهسازی شهرستان بازدید کرد. تکمیل راه ریز سرچشمه از مطالبات جدی مردم شهرستان است که نیاز به تامین اعتبار بیشتر برای تکمیل دارد و امیدواریم حضور معاون وزیر راه تسریع در تکمیل پروژه را به همراه داشته باشد.

وی راه ریز دژگاه را از دیگر مطالبات مهم مردم بخش ریز عنوان کرد و گفت: اجرای این مسیر، علاوه بر خارج کردن بخش ریز از بن بست، مسیر دسترسی مردم این بخش به شهرستان‌های استان فارس را ۷۰ کیلومتر کاهش می‌دهد. بخشی از عملیات خاکبرداری و بازگشایی مسیر انجام شده که نیاز است با تامین اعتبار ملی، پروژه فعال شود.

فرماندار جم پروژه راه جم - فیروز آباد را از پروژه‌های کلان و مهم شهرستان برشمرد و افزود: مسیر کنونی به هیچ عنوان جوابگوی نیاز مردم نیست و با توجه به اینکه یکی از شریان‌های مهم ترانزیت انرژی و کالا از مناطق نفت خیز جنوب محسوب می‌شود لازم است در خصوص تبدیل آن به بزرگراه گام‌های جدی برداشته شود. مسیر جم فیروزآباد دارای پیچ‌های خطرناک است که همواره شاهد حوادث فوتی و جرحی در مسیر هستیم و با توجه به اجرای بخشی از پروژه در گذشته لازم است با نگاه ملی این پروژه اجرایی شود.

انتهای پیام /پ

مسیر کنونی جم - فراشبند جوابگوی حجم ترددها نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.