فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

توانمندسازی ۶۶۰ روستا در دستور کار بسیج است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توانمندسازی ۶۶۰ روستای سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰ دهستان در شمال و جنوب استان در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج قرار دارد.

توانمندسازی ۶۶۰ روستا در دستور کار بسیج استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان اظهار داشت: توانمندسازی ۶۶۰ روستای سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰ دهستان در شمال و جنوب استان در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج قرار دارد.

سردار معروفی ادامه داد: در این راستا پس از انجام مطالعات علمی و دقیق میدانی ۵ دهستان در منطقه سیستان واقع در شمال استان و ۵ دهستان در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان انتخاب شده تا از طریق اقداماتی مانند اشتغال‌زایی، ایجاد زیرساخت، اجرای نظام سلامت و فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی توانمند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با بکارگیری نیرو‌های نخبه تحصیل کرده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود که با توجه به روند مطلوب موجود در آینده نه چندان دور نتایج مثبت آن به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

معروفی تاکید کرد: گروه‌های کارشناسی بسیج استان متشکل از افراد نخبه دانشگاهی توانمند تاکنون مطالعات دقیق و کارشناسی شده‌ای را در رابطه با معضلات و آسیب‌های مختلف موجود در استان انجام داده‌اند و در حال حاضر طرح‌هایی برای مقابله با این معضلات و آسیب‌ها تدوین شده است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که نیرو‌های بسیجی ما طرح‌های کارشناسی شده خود را با موضاعات مختلف در اختیار مسئولان استان قرار دهند و در زمینه اجرای آن‌ها نیز به مسئولان یاری برسانند.

انتهای پیام/ع

توانمندسازی ۱۰ دهستان در شمال و جنوب استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار