مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تکنولوژی روز در انتقال مبانی و ارزش‌های شریعت نبوی استفاده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم انتقال مبانی و ارزش‌های شریعت نبوی با تکنولوژی پیشرفته به جامعه بشری تاکید کرد.

تکنولوژی روز در انتقال مبانی و ارزش‌های شریعت نبوی استفاده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه دوره آموزشی تکنیک‌های تبلیغ بر لزوم انتقال مبانی و ارزش‌های شریعت نبوی تکنولوژی پیشرفته به جامعه بشری تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم به تشریح شرایط حساس کنونی پرداخت و گفت: پیشرفت های تکنولوژی و فضای مجازی شرایط جدید و متفاوتی را نسبت به گذشته ایجاد کرده اند.

وی اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی خبری از جنگ سنتی نیست و دشمن با استفاده از ابزارهای جدید اعتقادات نسل جوان جامعه را هدف گرفته است.

حجت الاسلام سروستانی با تاکید بر لزوم فراگیری روش‌های نوین تبلیغ و بهره گیری مبلغین از امکانات جدید گفت: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح معلومات کارشناسان امور دینی در راستای نشر بیشتر ارزش های دینی در فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: با توجه به شرایط فضای مجازی و مباحث پیچیده ای که در عرصه فرهنگی وجود دارد امروز بهره گیری از ابزار موجود می‌تواند فرصتی مناسبی برای تبیین معارف اسلامی به شمار آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: اگر این فرصت فضای مجازی را قدر بدانیم و از آن استفاده بهینه کنیم می‌توانیم مبانی دینی را با زبان روز و به نحو موثری تا دورترین نقطه کره زمین به مخاطبان خود انتقال دهیم.

انتهای پیام/پ

استفاده تکنولوژی روز در انتقال مبانی و ارزش‌های شریعت نبوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.