دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام ۸ شبکه کلان و بین المللی مواد مخدر و دستگیری ۱۲ قاچاقچی اصلی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح جزییات این خبر گفت: قاچاقچیان دستگیر شده، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این رابطه 3 هزار 286 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله 111 کیلوگرم «گل هروئین» به ارزش بیش از 3 میلیارد و 330 میلیون تومان از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر  کشف شده است.

سالاری با بیان اینکه در این عملیات ها 12 دستگاه انواع خودرو از قاچاقچیان کشف و توقیف شده، تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها 4 قبضه اسلحه جنگی از قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شده است.

دادستان کرمان با اعلام اینکه در راستای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی، مبارزه بی امان علیه قاچاقچیان کلان مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است، یادآور شد:  مأموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی بر روی شبکه های اصلی توزیع مواد مخدر و دستورات صادره قضایی، ضربه به باندهای مذکور را در دستورکار دارند.

انتهای پیام/ب

8 شبکه کلان مواد مخدر در کرمان منهدم و 12 قاچاقچی دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار