بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال فراگیر به فارس اختصاص یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مختاری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در بسته اشتغال فراگیر هزار و ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به فارس اختصاص یافته است که در صورت جذب تا ۳۰ درصد هم قابل افزایش است.

وی اضافه کرد: در بسته ارتقا توانمندی روستائیان هم ۴ و ۲۳ دهم درصد از کل اعتبارات کشور یعنی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سهم این استان شده است.

مختاری تصریح کرد: مدت زمان اعطای تسهیلات این بسته‌ها از زمان تقاضای متقاضیان تا اعطای تسهیلات به شرط گذراندن فرایند اداری دو ماه است.

استاندار فارس هم در این جلسه بیان کرد: باید برای جذب اعتبارات و تسهیلات عجله کنیم و به افرادی این تسهیلات داده شود که توانایی همه جانبه بازاریابی، تولید و فروش را داشته باشند.

اسماعیل تباداراز اعضای کارگروه و فرمانداران خواست از پوشش آمار‌ها و اعداد بیرون بیایند و اعتبارات و تسهیلات اعطایی تنها به افرادی داده شود که به اشتغال پایدار کمک می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت مناسب استان در اشتغال زایی نسبت به سایر استان‌ها گفت: انتظار ما برای فارس رسیدن به وضعیت خوب‌تر و هزینه کردن با دقت اعتبارات برای رسیدن به اشتغال پایدار است.

انتهای پیام/ن

اختصاص تسهیلات اشتغال فراگیر به فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار