فرماندار کرمانشاه خواستار تسریع در روند گازررسانی به روستاهای بخش های ماهیدشت و سرفیروزآباد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون به ۲۳۲ روستای شهرستان کرمانشاه گاز رسانی شده است و گاز رسانی به ۱۸۴ روستا نیز در حال اجراست که پروژه گازرسانی به تعداد زیادی از این روستاها در دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ۵۵ روستا نیز در حال پیمان سپاری است، گفت: با تکمیل این پروژه ها میزان برخورداری روستاهای شهرستان از نعمت گاز به ۸۶ درصد می رسد.

رنجبر با  بیان اینکه از ۵۳۵ هزار مشترک گاز استان کرمانشاه بالغ بر ۳۱۴هزار یعنی حدود ۶۰ درصد در حوزه شهرستان کرمانشاه است، گفت: باتوجه به پیشرفت مناسب پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش های کوزران،مرکزی وبیلوار ،انتظار و درخواست جدی داریم اجرای پروژه های گازرسانی در روستاهای بخش های ماهیدشت و سرفیروزآباد بیشتر شود و میانگین برخورداری از نعمت گاز در این دو بخش مانند دیگر بخش ها افزایش یابد.

رنجبر همچنین از بخشداران خواست با همکاری و مشارکت مردم هرچه سریعتر موانع و مشکلات اجرایی پروژه ها را حل کرده چرا که اجرای پروژه های گاز رسانی و سایر خدمات در روستاها باعث ماندگاری جمعیت در روستاها و عدم مهاجرت به شهرها خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اجرای پروژه های گاز رسانی باعث ماندگاری جمعیت در روستاهامی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.