جمعی از بانوان فرهیخته استان صبح امروز با مجمع نمایندگان استان کرمان درباره مشکلات و مسائل زنان استان گفت و گو کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  در این جلسه خانم دکتر حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان بر بیمه ی زنان خانه دار تاکید استان کرمان 5هزار بانوی فرهیخته داردکرد تا بنیان خانواده و امنیت زنان خانه دار تحکیم یابد.
وی همچنین از تشکیل شورای راهبردی زنان با ۶ محور در استان کرمان خبر داد تا مسائل و مشکلات و برنامه های ویژه بانوان در آن بررسی شود .
وی امنیت شغلی زنان ، نبود پایگاهای امنیتی ویژه زنانی که در خانواده مشکل دارند و نداشتن توازن تحصیلی دختران و پسران و مشکلات قضایی بانوان استان کرمان را از جمله این مشکلات دانست.
در ادامه این جلسه ۵ بانوی فرهیخته به نمایندگی از همه بانوان استان درباره مشکلات قضایی و قوانین حوزه زنان ، مشکلات سمن ها ، کار آفرینی و اشتغال ، بهداشت و سلامت کارمندان دولت صحبت کردند.
در این جلسه مقرر شد با تایید رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و دیگر نمایندگان حاضر ،گروهی از بانوان با بانوان فراکسیون مجلس در جلسه ای این مشکلات را مطرح کنند و یکی از جلسات شورای اداری استان کرمان نیز به بررسی مشکلات بانوان اختصاص یافت و برخی از مسائل در اسناد بالا دستی بررسی و به نهادهای مرتبط منتقل شود.

انتهای پیام/ی

تشکیل شورای راهبردی زنان با ۶ محور در استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار