مدیر عامل آتش نشانی ساری گفت: آتش نشانان ساری به ۴۱ شهروند حادثه دیده یکماه گذشته امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن کلانتری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، از امدادرسانی آتش نشانی ساری به ۲۱۱ حادثه در آبان ماه امسال خبر داد.

وی افزود: از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۹۸ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۳ مورد دیگر عملیات امداد و نجات است.

کلانتری گفت: در این مدت ۲۵۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شده اند که در عملیات‌های صورت گرفته، ۴۱ شهروند از حوادث نجات یافتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بر رعایت همه‌ی موارد ایمنی از سوی شهروندان تاکیدکرد و افزود: متاسفانه حوادث روی داده طی آبان ماه ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.

وی به امداد رسانی و خدمات این سازمان حتی در خارج از محدوده شهری اشاره کرد و گفت: در این مدت از کل عملیات‌ها ۵۲ مورد به خارج از محدوده شهری است که ۲۰۰ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شدند.

کلانتری افزود: بیشترین حوادث آتش سوزی آبان ماه به ترتیب ۳۳ مورد در اماکن مسکونی، ۲۸ مورد در معابر و گذرگاه ها، ۱۳ مورد در وسائل نقلیه، ۹ مورد در اماکن تجاری و مابقی در دیگر اماکن رویداده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بیشترین علت حوادث آتش سوزی در آبان ماه را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از لوازم الکتریکی و برقی، مواد جامد سوز، لوازم گاز سوز و نشت گاز عنوان کرد.

وی از همه شهروندان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

نجات ۴۱ شهروند از حوادث آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار