جواد نکونام و لوییز فیگو پرتغالی مهمان برنامه مراسم قرعه کشی امروز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ستارگان سابق فوتبال ایران و پرتغال، مهمانان ویژه عادل فردوسی پور در برنامه نود، ویژه قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهند بود.

قرعه کشی جام جهانی روسیه ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز جمعه به وقت ایران با حضور سرمربیان تیم‌های حاضر در جام جهانی و بزرگان دنیای فوتبال در کاخ کرملین مسکو برگزار خواهد شد و عادل فردوسی پور قصد دارد این مراسم را در قالب برنامه نود از شبکه سه مستقیماً روی آنتن ببرد.

در برنامه امروز شاهد حضور لوئیس فیگو و جواد نکونام، کاپیتان‌های سابق تیم‌های ملی پرتغال و ایران به عنوان مهمانان ویژه برنامه خواهیم بود.

این دو اسطوره بزرگ فوتبال جهان سابقه تقابل در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را در کارنامه خود دارند. همچنین نکونام به عنوان کاپیتان اوساسونا بار‌ها در لالیگا مقابل فیگو کاپیتان سابق بارسا و رئال به میدان رفته است.

گفتنی است، جواد نکونام سابقه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه خود دارد و هم اکنون به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول و خلق رکورد ۱۰ بازی بدون شکست نشان داد در امر مربیگری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/آ

جواد نکونام و لوئیس فیگو مهمانان ویژه عادل فردوسی پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار