واکنش رسانه‌های پرتغالی به خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگری

رسانه های پرتغالی به خبر خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگری پس از جام جهانی روسیه، واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه‌های پرتغالی به خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگریبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته اعلام کرد پس از رقابت های جام جهانی روسیه، از دنیای مربیگری کناره گیری خواهد کرد.

این اظهارنظر کی روش ،بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پرتغالی داشت.

پایگاه اینترنتی (DN (Diário de Notícias  پرتغال در این باره نوشت: مربی ایران گفت که پس از جام جهانی 2018 از مربیگری کناره گیری خواهد کرد.
کارلوس کی روش روز پنچشنبه در مصاحبه با Antena1 اذعان کرد که بعد از جام جهانی 2018، که در تابستان آینده در روسیه برگزار می شود، مربیگری را کنار خواهد گذاشت. مربی ایران گفت: " 36 سال است که مربی هستم".

این مربی 64 ساله "سه تیم را به 4 دوره مسابقات جام جهانی" رسانده است.آفریقای جنوبی (2002)، پرتغال (2010) و ایران (2014 و 2018).

کارلوس کی روش درباره کارش در ایران گفت: "اشتیاق و کیفیت وجود دارد، اما اراده و عزم مقامات برای پیشبرد فوتبال وجود ندارد و بنابراین کار دشوار خواهد بود".
وی گفت: "این کشور، طرفداران و بازیکنان آن بیشتر از این شایسته هستند ، بنابراین فوتبال در ایران همچنان ادامه خواهد یافت."

پایگاه اینترنتی «مایس فوتبول» پرتغال هم با اشاره به این که کی روش اعلام کرده پس از جام جهانی روسیه از دنیای مربیگری کناره گیری می کند، بخش هایی از گفتگوی او با شبکه Antena 1 را منتشر کرد.

این سایت در پایان به سوابق کی روش اشاره کرد و نوشت: کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان و دستیار فرگوسن در منچستریونایتد در یادها مانده است.او همچنین سرمربی اسپورتینگ و رئال مادرید هم بوده است.

روزنامه اوجوگو یکی از معروف‌ترین روزنامه‌های پرتغالی نیز مانند دیگر رسانه های پرتغالی با انتشار بخش هایی از مصاحبه دیروز سرمربی تیم ملی کشورمان نوشت :کی‌روش که چهار صعود به جام جهانی را تجربه کرده است حالا دوست دارد زمان خود را با خانواده سپری کند.

انتهای پیام/

بازتاب کناره گیری کی روش از دنیای مربیگری در رسانه های پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار