سرپرست گروه امیرپازواری گفت: برگزاری جشنواره‌های موسیقی محلی، مهمترین گام در جهت اعتلای موسیقی بومی مازندران است.

 رجب رمضانی سرپرست گروه امیرپازواری در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های موسیقایی، ایجاد زیرساخت و بستر‌های مناسب به منظور ارائه، ثبت و معرفی آثار هنرمندان موسیقی معاصر، تقویت زیرساخت‌های دیپلماسی فرهنگی از جمله اثرات برگزاری درست و هدفمند جشنواره‌های موسیقی فولکلور بوده است.

وی افزود: جشنواره‌های موسیقی بومی همچون لیلم می تواند فرصتی برای جوانان علاقه‌مند به موسیقی فلکور باشد تا استعداد‌های درخشان کشف واز طریق حمایت‌هایی که پس از آن باید انجام شود نوعی کارآفرینی در این حرفه ایجاد شود.

سرپرست گروه امیرپازواری گفت: فکر جوان مانند لوح نانوشته است باید از فکر جوانان برای استحکام و غنای موسیقی محلی مازندرانی استفاده کرد و از این طریق فرهنگ موسیقایی استان را به ایران و جهان شناساند.

رمضانی با اشاره به اینکه موسیقی بومی عشقی است که مرز نمی‌شناسد، افزود: کار در عرصه موسیقی نیاز به علاقه دارد و البته دنیای موسیقی، دنیای پرحاشیه‌ای است.

وی گفت: موسیقی آن هم از نوع بومی تواند در انسجام فکری و روحی بسیار تأثیرگذار باشد به شرط آنکه اصالت آن را زیر سوال نبریم.
سرپرست گروه امیرپازواری افزود: برگزاری جشنواره‌های موسیقی محلی، مهمترین گام در جهت اعتلای موسیقی بومی مازندران است.
در آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی لیلم از رجب رمضانی قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اعتلای موسیقی بومی مازندران با برگزاری جشنواره‌های موسیقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.