رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی خبر داد

هم‌دردی کودکان خورموجی با زلزله‌زدگان غرب کشور

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی از هم‌دردی کودکان شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر با زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

هم‌دردی کودکان خورموجی با زلزله‌زدگان غرب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید اسماعیل جعفری امروز در اظهار داشت: به‌ منظور التیام دل کودکان آسیب‌دیده مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و در راستای آموزش عملی و نهادینه‌کردن فرهنگ کمک و ایثار در نزد کودکان و نونهالان، برنامه فرهنگی اجتماعی دست‌های مهربانی در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.

وی با اعلام این که کودکان با نقاشی‌های خود با کودکان زلزله‌زده غرب کشور اعلام هم‌دردی کردند، افزود: کودکان در برنامه فرهنگی نمایشگاه جلوه‌های زیبای احسان، هم‌دلی و نیکوکاری در کمک به مناطق زلزله‌زده در کنار مادران خود را به تصویر کشیدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی تصریح کرد: یکی از اهداف این برنامه، احساس هم‌دردی با کودکان منطقه زلزله‌زده و ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین کودکان است که نقاشی‌ها جمع‌آوری به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال می‌شود.

 جعفری عنوان کرد: تاکنون دو مرحله از کمک‌های مردمی شهرستان دشتی جمع‌آوری و به مرکز استان بوشهر حمل و از آنجا نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است و در حال حاضر مشغول جمع‌آوری مرحله سوم کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده هستیم.

انتهای پیام/پ

کودکان خورموجی با زلزله‌زدگان غرب کشور همدردری کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.