رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورگفت: حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود و افرادی همچون فهمیده و مدرس‌ها الگوی نسل جوان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید رضا تقوی شامگاه جمعه در همایش بزرگداشت آیت‌الله مدرس در شهر تاریخی زواره اظهار داشت: شهید مدرس مربی بزرگی بود و باید از این شخصیت‌ها همچون میراث گران‌بها پاسداری کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها و مراسمات تجلیل از شخصیت‌های افراد بزرگی چون شهید مدرس است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: به شخصیت‌هایی همچون شهید مدرس پست و مقام ارزش نمی‌دهد بلکه خود شخص آنها با ارزش هستند و مسؤولان هم باید اینگونه باشند.

وی اظهار کرد: میراث فرهنگی هر جامعه ارزشمند است و به عنوان تاریخ کشور باید از این میراث مراقبت کرد.

تقوی تصریح کرد: تئوریسین‌های غربی برای خاموش کردن اسلام داعش را به وجود آوردند که نتیجه سال‌ها و ماه‌ها تلاش جاسوسان بود که با پرچم لا اله الا الله جنایت انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه شهدای زیاد زواره سند مجاهدت این شهر بوده و زواره شهر ایمان و تمدن و تاریخ است، بیان کرد: حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود و افرادی همچون فهمیده و مدرس‌ها الگوی نسل جوان هستند.

در این مراسم آیت‌الله طباطبایی‌‌نژاد امام‌ جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و همچنین صالحیون رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان حضور داشتند که در پایان از خانه کودکی شهید مدرس که در محله‌های زواره واقع‌شده بازدید کردند و بر بازسازی این خانه تأکید شد.

 

انتهای پیام/م

 

همایش بزرگداشت آیت‌الله مدرس در شهر تاریخی زواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.