رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در شبکه های اجتماعی خبر داد.

دستگیری مزاحم اینترنتی در ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بردستگیری مزاحم اینترنتی در ایلام مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی از طرف فرد یا افرادی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مضاعف کارشناسان پلیس فتا و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای پلیسی و جمع آوری مستندات و ادله لازم متهم اصلی که دوست خواستگار سابق شاکیه بود شناسایی و احضار شد.

رئیس پلیس فناوری و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام تاکید کرد : متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مشاهده مستندات و ادله های موجود به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان داشت: پس از دسترسی به اطلاعات خصوصی شاکیه برای وی مزاحمت ایجاد کرده است.

جمالی از شهروندان خواست از ارسال فایل ها و تصاویر خصوصی خود از طریق شبکه های اجتماعی خودداری کرده چون شبکه های اجتماعی فضای ایمنی برای ذخیره و ارسال اطلاعات شخصی نیست.

رئیس پلیس فناوری و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند.

انتهای پیام/ه

 

مزاحم اینترنتی در دام پلیس ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.