در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 64 هنرمند خارجی حضور دارند.

حضور64 هنرمند خارجی در جشنوار تئاتر کودک درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی، مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت :در این دوره از جشنواره 64 هنرمند و 9 گروه نمایشی خارجی در روزهای نهم تا دوازدهم آذر در همدان شرکت دارند.

وی در ادامه گفت: گروه های نمایشی از کشورهای آذربایجان و روسیه نیز در روز دهم آذرماه وارد همدان شدند و همچنین یک استاد ویژه کارگاه نمایشی از کشور چین در این دوره از جشنواره حضور می‌یابد.

معصومی افزود:کشورهای ترکمنستان، دانمارک و آلمان در روز یازدهم و ایتالیا در روز دوازدهم آذر وارد همدان می‌شوند گفت: در مجموع 9 گروه نمایشی خارجی در همدان حضور می‌یابند.

 مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی و ویژه به گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی در همدان اهدامی شود خاطر نشان کرد:  27 گروه نمایشی از استان‌های اصفهان،گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، کرمانشاه، گلستان و تهران در روزهای نهم تا یازدهم آذر وارد همدان می‌شوند.

گفتنی است در روز نهم آذر نیز سه گروه نمایشی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین و دو استاد کارگاه نمایشی از کشورهای آلمان و استرالیا وارد همدان شدند.

انتهای پیام/غ

حضور گروه های نمایشی خارجی در جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.