مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای بیش از یکصد طرح عمرانی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ علی اکبری مدیر کل راهداری، حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات محور های مواصلاتی شاهین دژ ،بابیان اینکه امسال برای لکه گیری، روکش آسفالت محور های ارومیه به تبریز، محور پل شهید کلانتری به اشنویه، شاهین دژ به میاندوآب و شاهین دژ به تکاب و بوکان، توسعه و تجهیز ساختمان های راهداری و نصب علایم هشدار در نقاط حادثه خیز و همچنین اصلاح 44نقطه پر حادثه استان 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد،گفت: اداره کل راهداری ،حمل و نقل و پایانه های استان در 67 نقطه استان با 530 دستگاه ماشین آلات و با 800 نفر از عوامل راهداری برای اجرای طرح برف روبی و آماده سازی جاده از 15 آذر تا 15 اسفند ماه  آماده ارائه خدمات است.
 عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ هم به مشکلات و نواقصات مربوط به حوزه راهداری و همچنین   پیگیری رفع نواقصات جاده ای و بهبود وضعیت موجود راههای حوزه شهرستان اشاره کرد و افزود :متاسفانه بخاطر  نبود استاندارد های مناسب جاده ای شاهد تصادفات در محور های مواصلاتی شهری و روستایی در سطح شهرستان  شاهین دژ هستیم که بایستی نسبت به تکمیل نواقصات روکش آسفالتی جاده های شهرستان ها توجه ویژه ای شود.
وی افزود:تکمیل روکش آسفالتی محور شاهین دژ -بوکان به طول ۷کیلومتر،روکش کامل محور شاهین دژ به تکاب با اعتبار ی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در مرحله برآورد جهت اجرای مناقصه می باشد.
عباسی  همچنین  اجرای قطعه دوم روکش آسفالتی محور شاهین دژ میاندوآب( کشاورز شاهین دژ )و  اجرای حدود 90 کیلومتر روکش آسفالتی جاده های روستایی بخش مرکزی و کشاورز را از نیاز های اصلی شهرستان شاهین دژ برشمرد.

انتهای پیام/م

بیش از100 طرح عمرانی در آذربایجان غربی اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.