کسب 12 مدال شناگران کردستانی در مسابقات شنای بین‌المللی جام سرداران شهید آذربایجان

شناگران استان کردستان درمسابقات شنای بین‌المللی مسافت کوتاه پسران «جام سرداران شهید آذربایجان» سه طلا،هفت نقره و دو برنز را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات شنای بین‌المللی مسافت کوتاه پسران «جام سرداران شهید آذربایجان» با حضور ۱۲۰ شناگر خارجی و داخلی در استخر آبادگران تبریز برگزار شد.

 این دوره مسابقات در رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال با حضور ۸ تیم داخلی و تیم‌های جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، سوریه و عراق در بخش پسران برگزار شد.

 در این رقابت‌ها شناگران باشگاه شین کردستان منتخب منطقه 3 کشور و به نمایندگی استان در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال و 13 و 14 سال متشکل از هشت شناگر کردستانی و دو ورزشکار کرمانشاهی شرکت کردند.

 دراین دوره از رقابت ها در ماده 100 × ٤ متر آزاد تیمی رده سنی ١١-١٢ سال سیدعلیرضا ذولنورى از کرمانشاه، پارسا بطی، آرین خازه و آرتین زمانی از کردستان نشان طلا را به خود اختصاص دادند و در همین رده سنی ماده ٥٠*٤ متر آزاد تیمى، سید علیرضا ذوالنوری از کرمانشاه، محمد آکام طهماسبى، محمد پارسا بطی و آرتین زمانی مدال نقره را از آن خود کردند.

درادامه این رقابت ها نیز در رده سنی ١١-١٢ سال  ماده ٥٠*٤ متر مختلط تیمى، سید علیرضا ذوالنورى از کرمانشاه، محمد آکام طهماسبى، محمدپارسا بطی و آرین خازه به نشان نقره دست یافتند.

 همچنین محمدپارسا بطی در مواد ۱۰۰ و ۵۰ متر آزاد دو نشان برنز را این مسابقات کسب کرد و تیم ایران در مجموع، قهرمان تیمی این مسابقات شد.

پژمان ساعدی و میلاد گردیده به عنوان مربی و علیرضا ذولنوری سرپرستی تیم استان کردستان را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

 انتهای پیام/م
 

12 مدال رنگارنگ دست آورد شناگران کردستانی  در مسابقات بین‌المللی 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.