رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از رکوردشکنی آموزش با اجرای مانورهای زلزله و پناهگیری در هفته ایمنی و زلزله در مراکز پیش دبستانی شهرستان جم خبر داد.

رکوردشکنی آموزش با اجرای مانورهای زلزله در مراکز پیش دبستانی جمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد یزدانی از رکوردشکنی آموزش با اجرای مانورهای زلزله و پناهگیری در هفته ایمنی و زلزله در  مراکز پیش دبستانی شهرستان جم خبر داد.

 وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان جم و زلزله خیزبودن آن، هلال احمر در تلاش است تا با آموزش، آحاد مردم را با کارهایی که در زمان وقوع زلزله لازم است انجام شود، آشنا کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جم با بیان این که هلال‌احمر شهرستان جم توانسته است فراتر از آن چه که انتظار می‌رود عمل کند تصریح کرد:  توانسته‌ایم در نوزدهمین مانور سراسری زلزله، نوزده مانور زلزله را با رعایت استانداردهای لازم در سطح شهرستان جم برگزار کنیم و این نشانگر این موضوع است که از تمام توان و تلاش مربیان حرفه‌ای در زمینه امدادی بهره گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان جم توانسته است مباحث امدادی را به ویژه پناه‌گیری، تخلیه اضطراری و خروج ایمن را با رعایت استانداردهای جهانی، با استفاده از مربیان برجسته در مدارس و مراکز پیش دبستانی آموزش دهد و در امر آموزش موفق عمل کند.

یزدانی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان جم  سال گذشته در برگزاری مانور سراسری زلزله، به لحاظ رعایت استاندارد عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و در این امر به عنوان هلال‌احمر برتر کشور معرفی شده است.

وی تاکید کرد: نقش موثر این آموزش ها را می‌توانیم در کاهش تلفات انسانی در هنگام حوادث و وقوع بلایای طبیعی مشاهده کنیم و در فرصت‌های پیش رو نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق باشیم همانطور که در سال گذشته و سال جاری در امر آموزش مباحث امدادی به دانش‌آموزان عملکرد خوب و قابل قبولی داشته‌ایم.

انتهای پیام/پ

آموزش با اجرای مانورهای زلزله در مراکز پیش دبستانی جم رکوردشکنی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.