مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: انیمیشن 'سراب' اثر هنرمند بوشهری در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد موفق به کسب رتبه نخست شد.

رتبه نخست اثر هنرمند بوشهری درجشنواره بین المللی فیلم رشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیده ماحوزی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این فیلم انیمیشن اثر فاطمه صداقت هنرجوی هنرستان هنرهای زیبا فاطمیه بوشهر در چهل هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش دانش آموزی موفق به کسب رتبه اول شد و تندیس زرین این جشنواره را به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با گستره تأثیرگذاری‌ که در نظام آموزشی کشور ایجاده کرده، دریچه‌ای برای رشد و تعالی انسانی است.
ماحوزی گفت: تداوم‌بخشی این رخداد بزرگ می تواند در آینده اثرآفرینی قابل توجهی در جامعه و بویژه بخش فرهنگی و هنری آن ایفا کند.
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از ٣ تا ١٠ آذرماه جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد مقدس برگزار شد.
آثار ارسالی به‌ صورت مستند، پویانمایی و انیمیشن، فیلم‌های کوتاه، فیلم‌های بلند در موضوعات آموزشی، علمی و تربیتی در 10 محور به جشنواره ارسال شد.
از مجموع 1257 اثر ارسالی 707 اثر در بخش بین‌الملل ایرانی، 242 اثر در بخش بین‌الملل خارجی، 136 اثر در بخش دانش‌آموزان، 140 اثر در بخش فرهنگیان و 32 اثر در بخش دانشجو معلمان شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/پ

اثر هنرمند بوشهری رتبه نخست در جشنواره بین المللی فیلم رشد را بدست آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.