سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز کشور مقابل رعد پدافند به یک پیروزی بسیار خوب دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  هدایت‌الله فرهادی،  سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام  بیان داشت: روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز کشور مقابل رعد پدافند به یک پیروزی بسیار خوب دست پیدا کردیم و توانستیم این تیم را با حساب 6 بر صفر از سد راه برداریم.

وی افزود: لیگ امسال بر خلاف سال‌های گذشته مرحله پلی‌آف ندارد و همین مسئله سبب می‌شود همه دیدارها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشند. به همین دلیل تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی با نتایج خوب از حساسیت بازی‌های آینده بکاهیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است، گفت: نیما عالمیان، محمدعلی روئین‌تن و پاک سین هیوک پینگ‌پنگ باز اهل کره شمالی بازیکنانی هستند که به ترکیب امسال تیم اضافه شده‌اند.

فرهادی عنوان کرد: با استفاده از این بازیکنان و دیگر بازیکنان تیم همچون نیما عالمیان، افشین نوروزی و میعاد لطفی، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر تنیس روی میز کشور تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به دلیل عدم حضور افشین نوروزی در ترکیب بازی روز گذشته با رعد پدافند، افزود: افشین نوروزی دچار سرماخوردگی شده و نتوانستیم در بازی دیروز از او استفاده کنیم. امیدواریم شرایط او بهبود پیدا کرده و زمینه حضورش در بازی امروز مقابل دانشگاه یزد فراهم شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام بیان کرد: امروز در دیداری معوقه از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر میزبان دانشگاه یزد هستیم و با توجه به تغییر شرایط لیگ امسال و حذف مرحله پلی‌آف باید تلاش کنیم مقابل این تیم نیز با نتیجه بسیار خوبی به پیروزی برسیم.

فرهادی گفت: دانشگاه یزد را هرگز حریف دست و پا بسته‌ای نمی‌دانیم، این تیم روز گذشته مقابل پالایش نفت آبادان دو پیروزی به دست آورد و مقابل ما نیز از انگیزه‌های فراوانی برخوردار خواهد بود، بنابراین باید تمام تلاش خود را در برابر این تیم به کار ببریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.