مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از اجرای ۵۱ مورد حکم قطعی تخریب بناهای غیر مجاز در زمین های زراعی و باغی شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فتاحیامروز در کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی آران و بیدگل در محل فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اجرای  ۵۱ مورد حکم قطعی تخریب بناهای غیر مجاز در زمین های زراعی و باغی، اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ تخریب با اجرای داوطلبانه مالک و مابقی توسط دستور مستقیم دادستانی و یا با اجرای احکام صادره انجام شده است.

وی اظهار داشت: در راستای حفظ اراضی کشاورزی آران و بیدگل همچنین هزار و ۱۰ ابلاغیه توقف عملیات ساخت و ساز، تشکیل ۲۲۵ پرونده قضایی برای متخلفان و حدود ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل تصریح کرد: در راستای اجرای قوانین و آیین نامه های اجرایی حفظ قانون کاربری اراضی کشاورزی جلسات مختلفی برای شهرداران، بخشداران و دهیاران و اعضای شوراهای روستای شهرستان برگزار شده تا از تخطی و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: سامانه ارتباطی ۱۳۱ برای ارتباطات مردمی در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان برای بیان شکایات و نظرات است. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار