رئیس فدراسیو وزنه برداری گفت: بیشتر کشور‌های شرکت کننده در مسابقات جهانی از وضعیت میزبانی آمریکا رضایت ندارند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد میزبانی آمریکا برای مسابقات وزنه برداری اظهار داشت: اکثر کشورهای شرکت کننده در مسابقات جهانی از وضعیت میزبانی آمریکا رضایت ندارند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و به دلیل مسائلی که وجود دارد، اصلا از شرایط میزبان رقابت ها، راضی نیستیم.

او ادامه داد:شک نداشتم با توجه به اینکه در دوره پیش مسابقات، آمریکا میزبان مسابقات جهانی بود در این دوره شرایط بهتری را برای ورزشکاران تمامی کشورها فراهم کند که تاکنون در این امر ناموفق بوده است.البته در روزهای اخیر مسئولان این کشور تمام سعی و تلاششان بر این بود تا بتوانند شرایط بهتری را از لحاظ میزبانی برای ورزشکاران فراهم کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی رستمی هم گفت: آسیب دیدگی این ورزشکار کهنه است و روز گذشته در تمرینات دوباره تشدید شده و قسمتی از تاندون همان مصدومیت قبلی طبق نظر پزشکان دوباره دچار آسیب دیدگی شده است.در ضمن آسیب دیدگی جزئی از ورزش حرفه ای است و کیانوش تلاش می کند تا جهت شاد کردن دل مردم عزیز کشورمان در مسابقات شرکت کند.

مرادی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت وزنه برداران پیش از شروع مسابقات شان اظهار کرد: تمامی پولاد مردان کشورمان در شرایط مناسبی به سر می برند و امیدوارم مردم کشورمان دعا کنند تا آنها بتوانند نتایج خوبی را در رقابت های جهانی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان وزنه برداری در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار