فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام از کسب رتبه برتر این شهرستان در جشنواره مالک اشتر کشورخبر داد .

کسب رتبه برترتربت جام در جشنواره مالک اشترکشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ پاسدار ابوطاب جوان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام گفت: کسب رتبه برترتربت جام در جشنواره مالک اشتر کشور ماحصل تلاش و همت همه همکاران با عملکرد مطلوب در سال ۹۵ هست که شبانه‌روزی برای ارتقاء و تقویت بسیج مردمی می‌کوشند.

وی افزود: همه‌ساله برترین‌ها رده‌های مقاومت بسیج که در ارزیابی اشراف فرماندهی عملکرد مطلوبی دارند به‌صورت متمرکز در مرکز استان تجلیل می‌شوند که امسال میزبان نواحی شرق استان از شهرستان‌های باخرز، تایباد، فریمان با محوریت ناحیه تربت‌جام بودیم.

سرهنگ پاسدار ابوطاب جوان افزود: در این جشنواره از موفق‌ترین رده‌ها که در سال ۹۵ حائز رتبه برتر شدند از هر ناحیه یک معاونت، یک معاونت مشابه حوزه‌ای، حوزه مقاومت، پایگاه بسیج، واحد پیشگام دانش‌آموزی، یک حلقه متربیان و حلقه سرگروه‌های صالحین تشویق شهرستانی و بالطبع دو معاونت از هر ناحیه تشویق استانی شدند.

فرمانده سپاه پاسداران تربت‌جام ادامه داد: ناحیه تربت‌جام هم در عملکرد سال ۹۵ رتبه برتر کشوری را در جشنواره مالک اشتر از آن خود کرد و این عنوان مسیر نبود مگر به همت و تلاش همه همکاران که برای ارتقاء و تقویت بسیج مردمی شبانه‌روزی می‌کوشند.

ابوطالب جوان با اشاره به اولویت‌های ارزیابی اشراف فرماندهی در انتخاب برترین‌های کشوری گفت: تعامل خوب و مستمر این ناحیه با فرمانداری، بخشداری‌ها، ادارات و نهاد‌ها در مسائل فرهنگی شهرستان ازجمله نمایشگاه استکبارستیزی با چندین غرفه بصیرت افزایی برای آحاد مردم، عملکرد مؤثر بسیج سازندگی در بحث محرومیت‌زدایی و پروژه‌های عمرانی، ساخت خانه عالم، پایگاه مقاومت ، اشتغال‌زایی و ایجاد دهستان آباد در بخش مرزی و محروم صالح‌آباد است.

وی افزود : با تبیین فرمان مقام معظم رهبری در مقوله «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» با ایجاد نمایشگاه تجسمی و حجمی «دهکده‌ی زندگی» برگرفته از کتاب مفاتیح الحیات آیت‌الله جوادی عاملی نقش مهمی در صیانت از مرز‌های اعتقادی و دینی در بحث تعلیم و تربیت به نمایش گذاشتیم.

فرمانده سپاه پاسداران تربت‌جام با تأکید بر لزوم امنیت پایدار مرزی گفت: اجرای پدافند غیرعامل در شهرستان، برگزاری رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس در راستای حفظ و انسجام و ارتقای توان رزمی و دفاعی و به‌ویژه برقراری امنیت پایدار مرزی با همکاری و تعامل قرارگاه عملیاتی ثامن‌الائمه (ع) و نیروی انتظامی ازجمله نکات بارز انتخاب این ناحیه در جشنواره مالک اشتر کشور هست.


انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.