کار ساخت سالن چند منظوره ورزشی بخش سرفاریاب با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش وجوانان استان، فرماندار چرام، امام جمعه وبخشدارسرفاریاب وجمعی ازمسئولان شهرستان و بخش سرفاریاب سالن ورزشی چند منظوره بخش سرفاریاب به زمین زده شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت: با توجه به وجود استعداد‌های خوب در این منطقه فضای ورزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۱۴۴۰ متر از محل اعتبارات وزارت نفت احداث می‌شود.

علوی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این سالن ۱۵ میلیارد ریال است که با تخصیص وپرداخت به موقع به پیمانکارتحویل داده خواهدشد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده هم باتوصیه به پیمانکار سالن گفت: امیدوارم کیفیت و زمانبندی واقتصادی کارکردن را سرلوحه کارخود قراردهید و در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

هاشمی پور از مسئولان ورزش استان وشهرستان خواست سالن ورزشی بانوان این بخش را با هدف ایجاد روحیه شادی ونشاط در جوانان تا سال آینده تکمیل کنند.

وی همچنین به کار‌های در حال انجام در سرفاریاب اشاره کرد و افزود: مشکل آب سرفاریاب، جاده باغچه سادات وگاز رسانی به حوزه سادات در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

ساخت سالن چند منظوره ورزشی در سرفاریاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.