کشف 395 هزارعدد مواد محترقه در عجب شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف تعداد 395هزار و 840عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش 600 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحمان عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با تهیه و فروشندگان مواد محترقه ،اجرای طرح های مقابله ای امنیتی و انتظامی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :با اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان ضمن کنترل خودروهای عبوری ، یک دستگاه خودروی پژو پرشیا حامل بارقاچاق موادمحترقه را شناسایی و با شیوه های خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند.

عبدی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 395 هزار و 840 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 600 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه توزیع کنندگان مواد محترقه سبب قطع عضو دائمی کودکان و مروج بی نظمی وبی انضباطی درجامعه هستند، گفت: این افراد بدانند حتما توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش انواع مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و نظرات ،انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

کشف محموله 400میلیون ریالی تجهیزات الکترونیکی غیرمجاز در عجب شیر
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف تعداد358 عدد تجهیزات الکترونیکی غیر مجاز به ارزش تقریبی400 میلیون ریال خبرداد.

رحمان عبدی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آنرا متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد 358 عدد تجهیزات الکترونیکی غیر مجاز به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف کردند.

کشف سیگار قاچاق 60 میلیون ریالی در عجب شیر
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف 26 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی60 میلیون ریال خبرداد.

عبدی گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حمل بسته های مشکوک توسط فردی در میدان راه آهن این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی درمحل حاضرو فردمذکور را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی ازبسته های این فرد ،تعداد 26 هزارنخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست:درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب راسریعا باشماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.