5 قرارداد پژوهشی با حضور سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مراکز علمی و پژوهشی کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان و با حضور ابراهیم طالقانی، سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، بیژن عالی ‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نمایندگان بخش علمی و پژوهشی کشور 5 تفاهم نامه امضا شد.

این قراردادها با ارزش بیش از 45 میلیارد ریال از جمله؛ پروژه تعیین جهت و محاسبه مقدار شیب لایه های زیر سطحی با استفاده از اطلاعات vsp، پروژه بهبود روش‌های پردازشی در مناطق با رخنمون سطحی سازند گچساران با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، طرح کاربرد ترکیبات نانو برای افزایش راندمان مواد تعلیق شکن برای کاهش مصرف و هزینه ها با پژوهشگاه صنعت نفت می باشند.

طرح پژوهشی تعیین منشا و پیش بینی روند گسترش سولفید هیدروژن در مخزن آسماری میدان مارون، ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن با دانشگاه تهران، پروژه بررسی تاثیر تخلیه مخزن و دیگر عوامل موثر بر مچالگی لوله های جداری در میادین مارون و کوپال و ارائه راهکار برای رفع چالش با پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران از دیگر قراردادهای امضا شده در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان از 9 تا 12 آذر 1396 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز دائر می باشد.

انتهای پیام/گ

امضای 5 تفاهم نامه بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مراکز علمی و پژوهشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.