رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بانوان به میزبانی استان قم خبر داد.

   به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   محمدقاسم عموییان،رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و درخشش علیرضا رضایی فرد از استان قم این پینگ‌پنگ باز موفق شد جواز حضور در مرحله  دوم اردوی تیم ملی نونهالان را پیدا کند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم بابیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان هم‌اکنون در شهرستان بناب آذربایجان در حالی برگزاری است، افزود: تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی فجر آماده می‌کند و امیدواریم این بازیکن قمی تا پایان در ترکیب اصلی تیم قرار داشته باشد.

وی در مورد برنامه‌های هیئت پینگ‌پنگ توضیح داد: دوره مربیگری درجه 3 در بخش بانوان از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و از هفته آینده نیز سارا کراری، بدرالسادات موسوی و زهرا حاجی رضایی با هدایت فاطمه محقق به طرح استعدادیابی کشور به اراک اعزام خواهند شد.

عموییان درباره میزبانی استان قم از مسابقات تور نوجوانان ایران در بخش دختران،گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی فدراسیون مسابقات تور نوجوانان ایران از به علت فصل امتحانات مدارس در اواخر دی به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: دو نماینده استان قم از فردا در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریف خواهد رفت که بر اساس برنامه تیم زرین ترنج در ساری و تیم آکادمی قائمی در شیراز با رقبا دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/ت

مصاف دو نماینده قم در رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار