دختر رئیس فدراسیون کبدی معتقد است بحث مربی تایلندی و حاشیه‌های اخیر یک توطئه برنامه ریزی شده در آستانه انتخابات کبدی است.

اعظم مقصودلو مدیر فنی تیم کبدی ایران و دختر رئیس فدراسیون کبدی در مورد اتفاقات اخیر این فدراسیون و حاشیه ها پیرامون حضور یک مرد تایلندی در سالن کبدی بانوان با روسری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: واقعا تعجب می کنم چرا رحیمی نژاد این صحبت ها را مطرح کرده است. تمام فکر و ذهنم روی تیمم بود و به هیچ عنوان مرد تایلندی را به سالن نیاوردم. رحیمی نژاد باید همان موقع گزارش این موضوع را ارائه می‌داد و او به خاطر کوچک‌ترین مسئله اجازه شروع مسابقه‌ها را نمی‌دهد و خیلی آدم مقیدی است. اگر مشکلی باشد اصلا اجازه شروع رقابت‌ها را نمی‌دهد و همیشه به قوانین احترام می‌گذارد. اکنون هم از او انتظار می‌رفت که دقت بیشتری می‌کرد  ونمی دانم این اتفاقات از کجا شروع شده است.

روی دیگر ماجرای روسری مرد تایلندی از زبان دختر رئیس فدراسیون کبدی

او افزود: من آخر بازی تیم تایلند به سالن آمدم و زمانیکه او را دیدم، روسری را از سر این مربی برداشتم و پرت کردم و سپس مسئولان برگزاری، آن مرد را بیرون کردند. همکارانم، شاگردانم و دوستانم که آنجا بودند شاهد هستند و به هیچ عنوان راضی نمی شوم به خاطره یک اتفاق، آبروی پدرم را ببرم. من روسری را از سر مرد تایلندی برداشتم اما متاسفانه می گویند، او را من وارد سالن کردم.

دختر رئیس فدراسیون کبدی ادامه داد: آن مرد، سرپرست تیم ملی تایلند بود  و به خاطر ارتباط نزدیکی که با بازیکنان داشت، اصرار می کرد که در سالن بماند اما من به او گفتم حضور آقایان غیرقانونی است  و باید مربیان و سرمربیان زن کنار تیم ها باشند.

مقصودلو در خصوص صحبت های رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: مگر من بچه‌ام که روسری بر سر مرد تایلندی کنم و حیثیت پدرم را زیر سوال ببرم. من هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی بود و به هیچ عنوان به حواشی کاری ندارم. با اختلاف نزدیکی از هند شکست خوردیم و متاسفانه بازنده شدیم.

او افزود: میزبانی عالی بود و برای جامعه کبدی و آینده کبدی خوب بود. آن مرد صبح مسابقه با روسری مشکی که برای تیم ملی تایلند بود، در سالن حضور داشت و بعدازظهر هم پس از پایان مسابقات مردان، حوله ای روی سرش گرفت و مسابقه را نگاه کرد اما زمانیکه متوجه شدیم، خیلی سریع او را از سالن بیرون کردیم.

مدیرفنی تیم ملی درباره حواشی زیاد فدراسیون کبدی گفت: انتخابات فدراسیون کبدی نزدیک است و برخی ها می خواهند  تلاش های پدرم را زیر سوال ببرند.  پدرمن زحمات زیادی برای فدراسیون کشیده و امیدوارم این حواشی به پایان برسد.

انتهای پیام/

اظهارات مقصودلو درباره حضور مرد تایلندی با روسری در سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار