آذردخت مرشدی به عنوان شهردار شهربابک معرفی و عنوان اولین بانوی شهردار را در استان کرمان به نام خود کرد

اولین بانوی شهردار در استان کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در مراسمی که امروز با حضدر مسئولان شهرستان شهربابک در محل فرمانداری شهربابک برگزار شد ، طی حکمی از سوی رزم حسینی استاندار کرمان آذردخت مرشدی به عنوان شهردار شهرستان شهربابک معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهربابک انصاری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از زحمات شهردار و شورای شهر سابق تشکر کرد و گفت : امیدواریم که در دیگر عرصه های زندگی شان موفق باشند و افرادی که در دوره جدید رأی آورده اند خداوند به آنان و همچنین سرکار خانم مرشدی توفیق روز افزون را خواستاریم.

 وی افزود : جناح های مختلف می آیند و میروند اما حقیقت از آن پیامبر و ولایت است که سعی ما و همه ی مسئولان این است که زیر این پرچم یکدلانه برای مردم خدمت کنیم انشاءالله.

 آذردخت مرشدی ضمن تبربک به مناسبت ولادت پیامبراکرم(ص) گفت : یکی از اهداف بزرگ ما در عرصه و شروع کار اخلاق و مهرورزی است ، چرا که معتقدم مهرورزی و احترام به قوانین و حقوق شهروندی می تواند کار مارا به خوبی پیش ببرد.

 وی افزود : همه مسئولان کشور با همت و تلاش مضاعف مشغول به کار هستند اما شهرداری مرکزی است که انسان از بدو تولد تا مرحله ی مرگ با این مرکز در ارتباط است ، بنابراین ما باید با وجود سختی کار در تمام ساعات شبانه روز آماده باش و در خدمت مردم باشیم.

 شهردار جدید شهربابک تصریح کرد : شرایط فعلی کشورمان در حوزه اقتصاد پویا آنگونه که باید باشد نیست پس نباید منتظر بمانیم که همیشه دولت و مسئولان حامی مالی ما باشند و می توانیم با مشارکت ، همکاری و تعامل نخبگان و فرهیختگان شهربابک و کشور ، شهر خود را در مسیر پیشرفت بیشتر قرار دهیم.

 وی ادامه داد : یکی از پایه های کار ما باید رضایت خداوند در کنار رضایتمندی مخلوقات او و تکریم ارباب رجوع باشد ، و رفتارمان به شکلی نباشد که نتوانیم پاسخگوی شهروند مظلومی باشیم که به کار ما در شهر نیاز دارد.

 مرشدی یادآور شد : سر منشاء کار ما آیات ، احادیث و روایات ائمه(ع) است و باید بر فرهنگ غنی و ارزشمند و انقلابی خودمان تکیه کنیم و آنها را در دنیا مطرح کنیم.

 وی با اشاره به ثبت جهانی میمند گفت : شهربابک منابع و میراث فرهنگی و گردشگری بسیار خوبی دارد و میتوانیم با ایجاد اقامتگاههایی که امکانات خوبی دارد در کنار میمند به ثبت جهانی برسند.

 

وی اظهار داشت : با ایجاد این اقامتگاه‌ها میتوانیم جهانیان را به سمت خود بخوانیم و بدون هزینه از افکار مثبت آنها استفاده کنیم و همچنین اندیشه ها و فرهنگهای خوب خودمان را به آنان معرفی کنیم و برای این کار باید سعی در زیبا سازی بیشتر شهرمان داشته باشیم.

مرشدی ضمن تشکر از استقبال مردم خاطر نشان کرد : اگر خدا توفیق دهد در این شهر از تجربیات خود در کنار دیگر مسئولان استفاده میکنم و امیدوارم در پایان کار نیز بدرقه خوبی داشته باشم.

انتهای پیام/ح

اولین بانوی شهردار استان در شهربابک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار