هفتمین دوره بازی‌های جهانی آیواز ۲۰۱۷ در بخش پاراتکواندو از یکشنبه ۱۲ آذرماه آغاز و به مدت ۳ روز پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسيون تكواندو، هفتمین دوره بازی‌های جهانی آیواز 2017 از 9 تا 15 آذرماه در "ویلا رئال دسانتو آنتونیو" پرتغال برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در بخش پاراتکواندو از یکشنبه 12 آذرماه آغاز و به مدت 3 روز پیگیری خواهد شد.

 

درخشش دومین مدال طلای بازی های جهانی آیواز بر گردن عزیزی

اصغر عزیزی در نخستین گام «جانی بریچ» آمریکایی را 15 بر 2 مغلوب خویش ساخت و در ادامه به مصاف «ایوان میکولیک» از کرواسی که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، رفت و 17 بر 5 به برتری رسید.

عزیزی در فینال نیز «کایان بایرام» از ترکیه را 18 بر 6 شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

پوررهنما بر سکوی قهرمانی بازی‌های جهانی آیواز

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44) پس از یک دور استراحت، ابتدا «میچائل کاسر» آمریکایی را با نتیجه 19 بر 6 از پیش رو برداشت. در ادامه «آمادو گارگارزا» اسپانیایی را 15 بر 2 شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

مهدی در فینال این رقابت‌ها به مصاف «فتیح سلیک» از ترکیه رفت و 19 بر 5 پیروز شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد.

جعفرزاده بر سکوی سومی ایستاد

محمود جعفرزاده در وزن 75- کیلوگرم (K44) کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در اولین دیدار بابر نماینده آذربایجان 9 بر 4 به برتری رسید. او در ادامه به مصاف «فتیح سلیک» ترک رفت و نتیجه را 20 بر 13 واگذار کرد.

این نتیجه در حالی بدست آمد که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی کلاس این هوگوپوش تغییر کرده و نماینده کشورمان برای دومین بار است که در این کلاس مبارزه می‌کند.

هدايت اين تيم برعهده پيام خانلرخاني به عنوان سرمربي و مهدی احمدی به عنوان مربی است. مسعود لشکری نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.

هدايت اين تيم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق مي‌گيرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار