سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام به ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: شهرستان چرام از داشتن زیرساخت های فرهنگی و هنری محروم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سعید خردمنداظهار کرد: شهرستان چرام جهت برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری از ظرفیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل نبود مکان مناسب و زیرساخت این توانمندی های به منصه ظهور گذاشته نمی شوند.

خرمندارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام به اداره را از مطالبات هنرمندان و مردم شهرستان دانست و گفت: یکی دیگر از نیازهای این شهرستان مکان مناسب و فرهنگسرا ست که به شدت نبود آن در این شهرستان احساس می شود.

وی نداشتن نیروی انسانی و خودرو را از دیگر مشکلات نمایندگی فرهنگ و ارشاد شهرستان چرام عنوان کرد و گفت: هنرمندان شهرستان چرام از دیرباز تاکنون ذوق و قریحه خود را در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته اند و ضروری است که توجه بیشتری به آنها شود.

سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام ابراز داشت: سه کانون مساجد و انجمن های فیلم و عکس، اهل قلم ، موسیقی، نمایش، خوشنویسی، شعر و ادب و باشگاه خبرنگاران در این شهرستان فعالیت دارند.

خردمند با اشاره به اینکه در حوزه نویسندگی تا کنون دو کتاب توسط یکی از هنرمندان این شهرستان چاپ شده است، گفت: برگزاری جشنواره های قرآنی و سومین سوگواره مشک تشنه در شهرستان نشان داد که علاقه مندان حوزه فرهنگ و هنر همچنان پای کار هستند اما نبود فضای فیزیکی مشکلاتی را برای ارایه هنر خود به مخاطبان برای انها به وجود آورده است.

انتهای پیام/غ

بی توجهی به فعالیت های فرهنگی و هنری در چرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.