اورژانس هوایی الیگودرز با امداد رسانی سریع جان دو بیمار سقوط از ارتفاع و نوزاد روستایی از مناطق صعب العبور و سخت گذرشهرستان را نجات داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ در پی تماس تلفنی با پایگاه اورژانس هوایی الیگودرز مبنی بر اینکه یک مرد میانسال در منطقه سیزر بعلت سقوط از ارتفاع دچار مجروحیت شده بود و نیاز به خدمات درمانی دارد.

 بلافاصله بالگرد پایگاه اورژانس هوایی به سمت محل به پرواز درآمد و پس از اقدامات اولیه درمانی بیمار را به بیمارستان شهیدولیان الیگودرز منتقل کردند.

همچنین بالگرد اورژانس هوایی در دومین ماموریت خود برای نجات جان یک مادرباردار در منطقه سخت گذر و صعب العبور شهرستان به منطقه اعزام شده بود که قبل از رسیدن بالگرد مادرباردار زایمان کرده بود ولی نوزاد دچار اسفیکسی (اختلال در اکسیژن رسانی بافتی) شده بود که مادر و نوزاد را با بالگرد به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) منتقل شدند.

همچنین در تماس تلفنی مبنی بر نیاز پیرزن روستایی به خدمات درمانی از مناطق صعب العبور این شهرستان باهماهنگیEOC دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به این منطقه اعزام شد.

 بیمار که به علت سقوط از ارتفاع از ناحیه دست چپ وسایر اعضای بدن دچار شکستگی شده بود تحت مراقبت های پزشکی لازم توسط بالگرد به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منتقل شد.

 انتهای پیام/د

اورژانس هوایی الیگودرز جان سه بیمار را نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار