مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات اجرایی احداث و مکانیزاسیون 12 پل عابر پیاده در سطح شهر آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد محبی افزود: از دلایل اصلی احداث پل‌های عابر پیاده، افزایش ایمنی عبور و مرور عابران در حوادث رانندگی درون‌شهری و روان‌تر شدن ترافیک است که در همین راستا، این سازمان اقدام به احداث و مکانیزاسیون 21 پل عابر‌پیاده در سال جدید کرده است.

وی گفت: پلهای عابر پیاده واقع در بولوار آزادی تقاطع شاهد با 100 درصد پیشرفت فیزیکی، بولوار هفت تیر مقابل مجتمع تجاری آرمیتاژ با 60 درصد، پیروزی 24 و میثاق 20 با 15 درصد و پل عابر پیاده مقابل بازار سپاد با 5 درصد از جمله پل‌های عابر پیاده احداث شده در سال جاری هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد افزود: 6 پل عابر پیاده واقع در مصلی 39، شهید فرامرز عباسی10، بلوار فردوسی تقاطع ثمانه، بلوار جمهوری1، بلوار وکیل‌آباد 16 و طوس 53 با احداث 10 دستگاه آسانسور مکانیزه شده‌اند و عملیات اجرایی مکانیزاسیون پل عاببر پیاده واقع در بلوار خیام 10 تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محبی گفت: پروژه احداث و مکانیزاسیون 21 پل عابر پیاده به تدریج و با اولویت‌بندی انجام خواهد شد که با بهره‌برداری از این پل‌ها تعداد پل‌های عابر پیاده سطح شهر به 141 افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام// م.م

پلهای عابر پیاده سطح شهر مشهد افزایش میابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار