مجمع خیرین سلامت استان در همایشی از زنان خیر سلامت شاخص کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می کند. ب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان در نشست شورای زنان خیرین سلامت با اشاره به برگزاری این همایش در اسفندماه گفت: تشویق و ترغیب برای ورود خیران به حوزه سلامت و ساخت و تجهیز واحد‌های بهداشتی درمانی و فرهنگ سازی وقف سلامت از اهداف برگزاری این همایش است.

محمدرضا نیکبخت با بیان اینکه شناسایی خیران و نیکوکاران حوزه سلامت و توجه به بیماران نیازمند از اولویت‌های مجمع خیرین سلامت است افزود: در این حوزه باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شورای مشارکت‌های زنان خیر سلامت استفاده کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از سفر دکتر شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در ۲۳ آذرماه به یاسوج با دعوت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در این سفر کلنگ ساختمان مجمع خیرین سلامت استان و مرکز بیماران خاص شریف به زمین زده می شود.

سالار جوکار افزود: همچنین در سفر دکتر غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه، خانه بهداشت روستای حیدرآباد علیاء لوداب که با مشارکت بانک تجارت ساخته شده است افتتاح می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به کمک ۸۰ میلیون ریالی تعدادی از خیرین سلامت استان به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: طبق هماهنگی به عمل‌آمده با مجمع خیرین

سلامت کشور این هدایای نقدی برای تهیه کانکس به حساب مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه واریز خواهد شد.

قربانی با اشاره اینکه باید از ظرفیت و توانایی بانوان نخبه و صاحب نظر در پیشبرد امور بهره‌مند شد افزود: بهره مندی از توانمندی‌های زنان در صحنه‌های مدیریتی موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

در این نشست دبیرخانه و کارگروه‌های مختلف همایش نکوداشت و تجلیل از زنان خیر سلامت تشکیل شد.

انتهای پیام/غ

کمک ۸۰ میلیون ریالی تعدادی از خیرین سلامت استان به زلزله‌زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.