افتتاح نخستین ستاد استانی صبر در گلستان

دبیر ستاد ملی صبر صبح امروز در مراسم آغاز به کار ستاد استانی صبر در دادگستری گلستان گفت : ستاد ملی صبر پاسخ به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه ورود دستگاه ها به عرصه کار فرادستگاهی است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امید محبی دبیر ستاد ملی صبرگفت: رویکرد این ستاد ترویج فرهنگ صلح و سازش و صبر با استفاده از ظرفیت همه‌ی دستگاه‌ها و افراد تاثیرگذار در جامعه است.

محبی با بیان این که در این ستاد به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم افزود: متاسفانه بسیاری از ستاد‌های تشکیل شده در کشور به علت گیر افتادن در فرایند‌های اداری از وظیفه‌ی ذاتی خود دور شده اند و تلاش ما این است که خارج از پروتکل‌های اداری و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان برای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

وی گفت: در این ستاد ظرفیت‌های استانی متمرکز و سازماندهی و با پویش‌های مردمی و رسانه‌ای برای فرهنگ سازی و توجه بیشتر مردم به رفتار و برخورد‌های شان تلاش می‌شود.

دبیر ستاد ملی صبر در ادامه سخنان خود افزود: ما باید مردم و رسانه‌ها را وارد عرصه توسعه فرهنگ صبر در جامعه کنیم، چون هر جایی که مردم وارد عرصه شدند شاهد موفقیت بوده ایم.

محبی تاکید کرد: استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از ملزومات توسعه فرهنگ صبر در جامعه است.

وی افزود: امروز تیم‌های ورزشی ما نمادی از توسعه فرهنگ صبر هستند و می‌توانند با رعایت اخلاق ورزشی و کنترل خشم، الگوی فرهنگ صبر در سطح ملی و حتی جهان باشند.

محبی گفت: توسعه فرهنگ صبر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائمی است که به ساده‌ترین شکل ممکن فاجعه بزرگ را رقم می‌زند.

انتهای پیام/م
 

ستاد استانی صبر در گلستان راه اندازی شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.