سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: هدف ما از حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان ، با وجود همه سختی‌ها، این است که روی سکو برویم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان، گفت: در شرایط خوبی راهی این مسابقات می‌شویم. هرچند گروه سختی داریم و حریفانی از برزیل، ایتالیا و لهستان پیش روی ما هستند، اما ما ناامید نیستیم و برای بهترین نتیجه راهی لهستان خواهیم شد.

کارخانه عنوان کرد: این برای ما مهم است که آغاز خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. تیم من از لحاظ حمله و دفاع عملکرد فنی ایده‌آلی دارد. با این حال در آن مسابقات نبرد بسیار سنگین‌تر از لیگ ایران است و باید در همه فاکتورها عالی باشیم.

وی افزود: والیبال روز دنیا تمرکز ویژه‌ای روی سرویس‌های پرشی و محکم دارد که ما در تمرینات تلاشمان در این راستا بود که بتوانیم در دریافت این نوع سرویس‌ها قوی‌تر شویم تا به مشکل برنخوریم.

وی ادامه داد: آخرین تمرین خود را در سالن آزادی برگزار کردیم و راهی ساری شدیم. بازی با ساری را که برگزار کنیم به تهران برمی‌گردیم و پنجشنبه راهی لهستان می‌شویم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و توانستیم تا این هفته از لیگ نتایج قابل قبولی بگیریم.  

کارخانه افزود: مجموعه خوبی داریم و از شرایط رضایت داریم. تمریناتمان به خوبی پیش می‌رود و تیم متحد و منسجمی را در اختیار داریم. تمام تلاش ما این است که از همه توانمندی و ظرفیت استفاده کرده و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در ادامه گفت: بعد از بازی با تبریز حال و هوای تیم را به سمت مسابقات جهانی پیش بردیم. همه بازیکنان سطح مسابقات را می‌دانند و می‌دانیم که نماینده ایران و آسیا هستیم و باید از حیثیت والیبال ایران و قاره آسیا دفاع کنیم.

وی افزود: تمرکزمان را روی هدفی که داریم معطوف کرده‌ایم. نیت ما رفتن روی سکوی است. خواست خدا و دعای مردم را نیاز داریم و از طرفی به یک عملکرد فنی و وضعیت بدنی مناسب نیاز است تا بتوانیم از سطح سنگین مسابقات سربلند خارج شویم. امیدوارم دست پر برگردیم.

سرمربی تیم سرمایه درباره حواشی رخ داده در لیگ والیبال گفت: این رخدادها زیبنده والیبال ایران نیست. ما در والیبال جهان جایگاه بسیار خوبی داریم و این قبیل حواشی چهره والیبال را خراب می‌کند. بازیکنان، کادر فنی و همه خانواده والیبال باید یاد بگیرند در مسابقات بی حرمتی نکند. باشگاه‌ها باید از سوی فدراسیون بیشتر مورد توجه و بررسی قرار بگیرد. لیگ برتر ما زیر مجموعه فدراسیون است و باید به چشم عضوی از خانواده والیبال نگاه شود. لیگ ایران فارغ از اینکه نیاز دارد از سوی خود اعضای تیم‌ها و باشگاه‌ها یه سمت حرفه‌ای شدن پیش برود، نیاز دارد که از سوی فدراسیون با نظارت قوی تری دنبال شود.

انتهای پیام/

صحبت‌های مصطفی کارخانه در خصوص قهرمانی باشگاه‌های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار