رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آمریکایی‌ها امروزه‌ به برکت شهدا زمین خورده‌اند و اگر شهیدان نبود چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

خنثی‌ شدن توطئه‌ آمریکایی‌ها به برکت‌ شهدا/ سردار سلمانی افتخار مسلمانان آزادهبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار وحید‌ی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی‌ عصر امروز در مراسم‌ بزرگداشت شهدای گمنام که در دانشگاه مالک‌اشتر برگزار شد، اظهار کرد: پرده‌های غیب‌ برای شهید از بین می‌رود‌ و بسیاری از مسائل‌ برای او شهود می‌شود.

وی با بیان اینکه غیب لایه‌های مختلفی‌ دارد و به نوعی وجود ذات اقدس‌ الهی است، افزود: اساس رشد و کمال کنار رفتن پرده‌های غیب است و شهید شخصی‌ است که خودش‌ را به مرحله‌ اعلا‌ رسانده و همه‌ چیز را می‌بیند‌.

سردار وحیدی‌ با بیان اینکه عارف‌ آن چه را که برای دیگران‌ دیدنی‌ نیست‌ می‌تواند خودش ببیند‌، ادامه داد: هدف از سیر و سلوک‌ رسیدن به مراحل‌ شهود‌ است‌ و خداوند متعال این طور برای ما قرار داده است‌ به طوری که شهید‌ کسی‌ است که‌ به این مرحله رسیده و ما از محضر‌ شهدا روزی‌ می‌خوریم‌.

وی ادامه داد: شهید هیچ وقت نمی‌میرد زیرا مرگ مربوط‌ به حوزه‌های مادی‌ است‌ و آثار‌ شهدا در دنیا‌ از بین نمی‌رود‌ و شهید‌ سهم‌ حداکثری‌ دارد‌.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی‌ با بیان اینکه‌ انبیاء در قیامت اگر در مسیر شهدا قرار بگیرند به خاطر عظمتشان‌ پیاده  می‌شوند، ادامه داد: برترین شهدا کسانی‌ هستند که در جبه‌های جنگ‌ در صف مقدم‌ می‌جنگیدند‌ و به نظر من شهید‌ موجب‌ حیات‌ بوده و حرکت‌ آفرین‌ است.

وی با بیان اینکه‌ شهید‌ پایه‌های حرکت را زیاد می‌کند، ادامه داد: مبدأ همه تحولات‌ انسان‌ تحول‌ روحی است‌ و همه انبیاء این نوع تحول را آفریده‌اند و شهید‌ مبدأ تحول محسوب‌ می‌شود.

جریان صهیونیستی‌، جریانی کاملا ضددینی

سردار وحیدی‌ با بیان اینکه تمدن غرب‌ زمانی به دنبال‌ این بود که تحول معنوی و مذهبی را به تسخیر‌ خود درآورد، عنوان کرد: برای آن که اگر هویت‌ مذهبی‌ معنوی وجود داشته‌ باشد تمدنی مبتنی بر مادیات‌ نمی‌توان حاکم شود‌ و تمدن غربی‌ برای ما دنیا را به صورت‌ زشت و بی‌ عاطفه‌ و آغشته از مادیات‌ ترسیم کرده است.

وی با بیان اینکه جریان صهیونیستی‌ یک جریان ضد دینی کامل است، افزود: اگر چه امروز صهیونیست‌ حرف از دین می‌زند ولی او به دنبال محو تفکرات‌ و هویت معنوی و مذهبی است‌.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی‌ خاطرنشان کرد: قدرت ایمان به خدا باعث‌ شده تا مردم یمن با دست‌های خالی و در شرایط تحریم موشکی با برد‌ هزار و 600 کیلومتر می‌سازد‌.

شهیدان پایه‌های استوار زمین

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی‌ اظهار کرد: شهیدان پایه‌های استوار زمین هستند که بر اساس آن انشاالله‌ تمدن اسلامی و معنوی برپا می‌شود و اگر شهدا نبودند امکان شکست‌ خوردن داعش‌ وجود نداشت‌ و این گروه تکفیر‌ی یک توطئه‌ای برای منطقه و انقلاب‌ محسوب‌ میشد‌.

سردار سلیمانی‌ افتخار همه مسلمانان‌ آزادی‌خواه

سردار وحیدی‌ با بیان اینکه ارزش شهید‌ در زمان جنگ‌ با داعش‌ به خوبی نشان داده شده است، افزود: سردار سلیمانی‌ از افتخارات ما شیعیان‌ و همه مسلمانان‌ آزادی‌خواه است.

وی تأکید کرد: یک زمانی آمریکایی‌ها در اوج، راهبرد توطئه در مناطق مختلف از جمله اقلیم کردستان عراق را داشتند‌ که بعدها‌ با ذلت‌ تمام در منطقه‌ وارد شده‌ و شکست خوردند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی‌ با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت‌ شهدا در اوج حرکت می‌کند‌ اظهار کرد: یکی از اقداماتی‌ که باعث‌ عزت‌آفرینی‌ کشورمان می‌شود‌ حرکت و تحول در مسائل علمی‌ است‌.

آمریکایی‌ها به برکت شهدا امروزه‌ زمین خورده‌اند

 وی یادآور شد: آمریکایی‌ها امروزه‌ به برکت شهدا زمین خورده‌اند و اگر شهیدان نبود چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند زیرا شهدا ذخایر‌ معنوی ما هستند.

 انتهای پیام/

اظهارات سردار وحیدی در دانشگاه دفاع ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار