به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت بقاع متبرکه استان فارس میزبان برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار کرد: در شب و روز هفدهم ربیع الاول مراسم جشن میلاد در بیش از ۱۰ بقعه متبرکه شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه ۱۴ آذر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) این مراسم جشن با سخنرانی  و مداحی رابرگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه ایستگاه صلواتی در محل این حرم مطهر برپا می‌شود، گفت: در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود (ع) شاهداعی الله این مراسم با مداحی و مولودی خوانی حاج نجف روستا و سخنرانی حجت الاسلام میر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: مراسم جشن و سرور در حرم مطهر سید تاج الدین غریب (ع) با نوای سید مصطفی زارع و جعفر دهقان و سخنرانی حجت الاسلام سجادی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در حرم مطهر سید تاج الدین غریب (ع) این مراسم ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار و در آئینی از قرآن آموزان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم در محل قدمگاه حضرت ابالفضل العباس (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم حجت الاسلام تجرد سخن خواهد کرد و با حضور مداحان اهل بیت بوشهری و حیدری نوای مولودی خوانی و مدیحه سرایی در محل این آستان مقدس طنین انداز می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه عنوان کرد: در محل آستان مقدس امام زادگان سید صادق (ع) مهدی آباد این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی دستغیب و مولودی خوانی سلیمی و صفایی و در امام زاده سید شمس الدین میرآخر (ع) این مراسم با مولودی خوانی معلمی و سخن حجت الاسلام حسنی برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم جشن و سرور در محل امام زادگان سیدمحمد (ع) دهپیاله و سید محمد (ع) پودنک با حضور مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر روحانی و حجت الاسلام احمد زارع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

مراسم ویژه هفته وحدت در بقاع متبرکه فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار