مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مقرر شده است، ساعاتی از فعالیت های مجموعه در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد.

هیات های ورزشی نهاوند از مجموعه ورزشی علیمرادیان استفاده می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست با مسئولان هیاتهای ورزشی شهرستان نهاوند، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۴ طرح نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد که پنج طرح ملی و پنج طرح استانی آنها مربوط به شهرستان نهاوند است.

منعم گفت: در رابطه با فعالیت هیاتهای ورزشی در استان و شهرستانها افزود: در حال حاضر ۲۹۰ هیات ورزشی فعال شهرستانی و ۴۸ هیات ورزشی استانی فعال است که باید ارتباط مناسبی بین هیات های استانی و شهرستانی ایجاد شود.

وی ادامه داد:هیات های استانی باید شهرستانها را مورد توجه قرار داده و از آنها حمایتهای لازم را به عمل آورند و با حضور در شهرستانها از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی و تا حد امکان مورد حمایت قرار دهند چون بسیاری از موفقیتهای ورزشی استان توسط ورزشکاران شهرستانی بدست می آید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان حمایت مالی از هیاتهای ورزشی شهرستانها را وظیفه استان خواند و گفت: در خیلی از بخشها منابعی که برای تامین نیازهای ورزشی استان پیش بینی شده بود تحقق نیافت و در صورتی که اعتبارات لازم جذب استان شود ما به هیاتهای ورزشی کمک مالی خواهیم کرد .

منعم گفت: فضاهای موجود می تواند یکی از منابع در آمدی برای تقویت هیاتهای ورزشی باشد اما در سال گذشته ما از ۲۰۳ فضای ورزشی فقط توانستیم هشت میلیارد ریال در آمد کسب کنیم در حالیکه برخی استانها با تعداد فضاهای کمتری توانسته اند در آمد چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/ د

مجموعه ورزشی علیمرادیان در خدمت هیأت های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار