قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری فارس گفت: از آثار فرهنگی هنری طلاب هنرمند فارس حمایت می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وحید فرجی قائم‌مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: با تشکیل دبیرخانه هماهنگی فارس از آثار فرهنگی و هنری طلاب هنرمند فارس حمایت می‌شود.

وی بیان کرد: موضوع فرهنگی طلاب از گذشته در حوزه‌ها سابقه دارد و بعد از انقلاب این فعالیت‌ها آغازشده، که فعالیت‌های دفتر تبلیغات حوزه علمیه در دهه ۶۰ در زمینه‌هایی از جمله هنر‌های تجسمی، فیلم بلند و ادبیات بوده و در همان زمان حوزه هنری در شعر و قصه طلاب ۱۰ دوره کنگره ملی برگزار کرده است.

قائم‌مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: آثاری که در جشنواره شرکت دارد در هفته‌های فرهنگی هنری اشراق در استان‌ها و برخی کشور‌ها به نمایش درمی‌آید و در کنار آن، کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف برای طلاب هنرمند برگزار می‌شود.

فرجی تصریح کرد: این برنامه اکنون با همکاری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، مراکز حوزوی و سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب فارس و برخی دیگر از ارگان‌ها در شیراز به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر شناسایی‌شده‌اند، و انتظار می‌رود دبیرخانه هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و هنری طلاب هنرمند فارس تشکیل شود تا در طول سال کارگاه‌هایی برای ارتقاء آموزشی آن‌ها برگزار شود تا حمایت از آثار فرهنگی هنری  طلاب هنرمند فارس در دستور کار قرار گیرد و ظرفیت‌های هنری طلاب فارس بررسی شود.

گفتنی است، هفته فرهنگی هنری اشراق در شیراز از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه با هدف شناسایی استعداد‌های هنری طلاب و نمایش آثار هنرمندان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار شده است.
انتهای پیام /ت

حمایت از آثار هنری طلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار