اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رتبه شایسته تقدیر ویژه کشور در حوزه نماز را در مراسم تقدیر از فعالان نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، این اداره در مراسم تقدیر از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین 6 استان رتبه شایسته تقدیر ویژه در حوزه توسعه و ترویج نماز سال 95 راکسب کرد.

تشکیل شورای اقامه نماز در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه و برگزاری جلسات منظم، تهیه نیازمندی‌های نمازخانه‌ها، تجهیز، تعمیر، بازسازی، فضا سازی محیطی، نصب آیات و احادیث پیرامون نماز در نمازخانه‌ها، تشویق و ترغیب همکاران به نماز اول وقت و گنجاندن موضوع نماز در فعالیت‌های فرهنگی هنری و توسعه و ترویج نماز در طول سال از جمله فعالیت‌های شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

اقامه نماز اول وقت در ادارات، پخش اذان، تجلیل و تقدیر از فعالان نماز و ائمه جمعه و جماعت در کانون‌های فرهنگی هنری و مساجد، برگزاری دوره آموزشی کارکنان، انعکاس اخبار حوزه نماز از طریق سایت اداره کل و خبرگزاری شبستان، برگزاری مسابقه نماز در بین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر فعالیت‌های این شورا است.

مراسم تقدیر از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور دکتر سید عباس صالحی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام قرائتی 12 آذر در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

ارشاد اصفهان رتبه شایسته تقدیر در حوزه نماز را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.