هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: داور بازی با پیکان می توانست به نفع ما سوت بزند اما در مجموع قضاوتش راضی کننده بود.

به گزارش   خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علی دوست بعد از برد برابر پیکان اظهار کرد: یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز ارائه کردیم. در بیشتر وقت های بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و حاکم بازی بودیم. موقعیت های زیادی را هم خلق کردیم که متأسفانه با بدشانسی به گل تبدیل نشد و تنها یکی از موقعیت هایمان وارد دروازه پیکان شد.

او ادامه داد: ما هفته قبل، شکست بدی را از گسترش فولاد پذیرا شدیم اما با صحبت های سرمربی و تمرینات خوبی که انجام دادیم توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و تا حدودی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

شاه علی دوست بیان کرد:  نیم فصل اول تمام شد و اکنون کادر فنی فرصت دارد تا از تعطیلات لیگ استفاده کرده و با تمرینات منظمی که برای ما برگزار می کند، با آمادگی هر چه بیشتر منتظر شروع دوباره لیگ باشیم.

هافبک سایپا درباره  داوری این دیدار هم گفت: به اعتقاد من سیدعلی، عملکرد بدی نداشت اما در چند صحنه می توانست به نفع ما سوت بزند. در مجموع قضاوت او برای ما راضی کننده بود.

او  در پایان خاطرنشان کرد: شرایط سایپا در نیم فصل دوم، بازی به بازی بهتر خواهد شد و من مطمئن هستم که تا پایان فصل، سایپا می تواند در بالای جدول حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ 

اظهارات شاه علی دوست درباره برد برابر پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار