مراسم رونمایی از زیور آلات برندی در ایران موجب پلمپ خانه تاریخی نگین کاشان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چندی پیش یکی از برند های معروف طلا و جواهر برنامه ایی را در قالب شو برای تبلیغ زیورآلات در خانه تاریخی نگین این شهرستان متعلق به بخش خصوصی(با کاربری اقامتگاه سنتی) برگزار و فیلم و عکس آن را در فضای مجازی منتشرکرد.
پس از انتشار این کلیپ غربی و نوع تبلیغ آن که مطابق با فرهنگ اسلامی ما نبود واکنش های مردم مومن و ولایتمدار دارالمومنین کاشان وگروه های مذهبی و فرهنگی را به همراه داشت.

بدنبال این این واکنش ها و حساسیت ها یکی از نهادهای انقلابی شهرستان با ارائه مستندات کامل در خصوص جرم صورت گرفته در خانه تاریخی نگین (محل تصویربرداری رونمایی از زیورآلات زرسام)که موجب رنجش مردم مومن و ولایتمدار کاشان شده بود دستور مقام قضایی برای پلمپ خانه نگین صادر شد و برخورد با عوامل اجرای برنامه از جمله مالکان خانه تاریخی و مسولین برگزار کننده شوی فاسد زیور آلات(نمایندگی این برند در شهرستان) در دستور کار قرار گرفت.

حلقه پلمپ بر نگین کاشان

پس از انتشار خبر صدور حکم پلمپ دوباره خبری مبنی بر تعویق حکم پلمب خانه تاریخی نگين تا روز شنبه منتشرشد.
گفته می شود تعویق پلمپ خانه تاریخی نگین با کاربری اقامتگاه سنتی بدلیل رزرو مسافرانی است که از قبل هزینه پرداختند.

گفتنی است این برند معروف طلا و جواهرات پنج شنبه شب با مجوزی که از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان برای مراسم رونمایی مطابق با تعاریف و شرایط متعارف این مجوز داشته است اقدام به برگزاری شو با حضور مانکن ها در قالب اولین «کَت واک» زیورآلات در ایران در خانه تاریخی نگین کاشان متعلق به بخش خصوصی کرد که با واکنش شدید مردم متدین و مذهبی کاشان و پیگیری نهادهای مرتبط روبرو شد.

شنیده ها و دیده ها بر اساس پخش فیلم منتشر شده در فضای مجازی از این شو که گویا پخش زنده هم در صفحه اینستاگرام شرکت داشته حاکی از آنست که آقایان نیز در این شو مراسم را نظاره گر بودند.
کَت واک (Catwalk) یک حرکت نمایشی با حضور مدل های زیباروست که با حرکت روی یک سکوی تی شکل، آخرین مدهای لباس و لوازم شخصی را نمایش می دهند.

راه رفتن مانکن ها بر روی این سکو، کَت واک نام گرفته است که از قوانین و ترفندهای خاصی تبعیت می کند. آن ها با ادا و اطوار خاص، روی سکو حرکت کرده، از مقابل تماشاگران رژه رفته و با چرخشی بر می گردند.
راه رفتن مانکن ها در این رژه از گربه ها تقلید شده است، آنچنان که در هر قدم، یک دست را جلو دست دیگر و به صورت ضربدری قرار داده و راه می‌روند.

برای همین به این نمایش انسانی، «حرکت گربه» اطلاق شده است. مانکن ها در این حرکت می کوشند با خرامیدن و اغواگری، بینندگان را نسبت به خرید آن محصول قانع و تحریک کنند.

 

انتهای پیام/م

 

تعطیلی خانه تاریخی نگین کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
کاشان شهر تاریخی و قشنگی من عاشق این شهرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
نفوذ و تهاجم فر هنگی تا شهر نهج البلاغه پیش امده، اداره ارشاد کاشان چرا پاسخ گو نیست؟