پیکر سردار علی ییلاقی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهید پرور بهشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، آئین وداع با این دلاور خط شکن دیشب در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شده بود و امروز پیکر مطهر این شهید از بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم بهشهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه، استاندار و سپاه ۲۵ کربلای استان مازندران و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان استانی شهادت این سردار سفر کرده را تسلیت گفتند.

سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهشهر بهشهر با بیان اینکه شهید علی ییلاقی فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلای مازندران و چهره‌های درخشان ۸ سال دفاع مقدس بود، گفت: سردار ییلاقی فردی با تقوا، صبور و بااخلاص بود و با وجود تحمل درد و رنج ناشی از جراحت جنگ همواره صبر و استقامت پیشه می‌کرد.

وی با بیان اینکه آئین وداع با این دلاور خط شکن دیشب در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شد، افزود: امروز پیکر مطهر این شهید از بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور مردم شهید پرور بهشهر به سمت پارک ملت تشییع و در گلزار شهدا بهشت فاطمه این شهرستان به خاک سپرده شد.

سردار علی ییلاقی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که از سال ۶۲ تاکنون بعنوان جانباز ۷۰ درصد پس از تحمل درد و رنج‌های فراوان صبح روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/آ

چهره شاخص ۸ سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار