شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری منطقه 12 برای تخریب کافه نادری هیچ مجوزی صادر نکرده و مالکان برای مرمت ساختمان باید طرح خود را ارائه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

شهرداری برای تخریب کافه نادری هیچ مجوزی را صادر نکرده استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حواشی ایجاد شده پیرامون تخریب کافه نادری روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر دریافت اخبار غیررسمی در فضای مجازی مبنی بر تخریب دیوار کافه نادری در ساعات آینده بنا به دستور شهردار منطقه ۱۲، دستور نظارت دقیق و برخورد قاطع و احتمالی با متخلفان صادر شد.

لازم به ذکر است، در این خصوص شهرداری منطقه ۱۲ ضمن حساسیت فراوان نسبت به ملک ارزشمند و ثبتی کافه نادری، هیچ گونه مجوزی صادر نکرده و مالکان باید در صورت ضرورت و پس از تشخیص و تایید کارشناسان طرح پیشنهادی مرمت، احیا و یا حتی تخریب خود را ارائه دهند تا پس از تاییدیه میراث فرهنگی استان تهران اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه اعلام شد: همکاران شهربان منطقه ۱۲ از ساعت ۱۲ بامداد امروز در محل کافه نادری به دستور شهردار منطقه ۱۲ و در راستای حفاظت از میراث فرهنگی شهر مستقر هستند.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری درباره تخریب دیوار کافه نادری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار