ذخیره‌ شن و نمک؛

ذخیره‌ ۱۵ هزار تن شن و نمک برای برف‌روبی جاده‌های لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ذخیره سازی ۱۵ هزار تن شن و نمک برای انجام عملیات برفروبی در جاده‌های این استان خبر داد.

ذخیره‌ ۱۵ هزار تن شن و نمک برای برف‌روبی جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب جمشیدی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: همزمان با ورود سامانه جدید بارشی و احتمال وقوع برف در بخش‌هایی از استان، تمام پرسنل راهداری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: با توجه به پراکنش بارش ها، ۱۳ راهدارخانه استان در آماده باش کامل به سر می‌برند و ۱۵۰ نیروی راهداری در قالب ۱۳ اکیپ با بهره گیری از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به طور ویژه در راه‌های استان مستقر شده اند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر ۲۹ راهدارخانه فعال در استان لرستان وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار تن شن و ۵ هزار تن نمک برای عملیات برف روبی و یخ زدایی در انبار‌ها ذخیره شده است.

جمشیدی ضمن توصیه به هم استانی‌ها برای پرهیز از سفر‌های غیرضروری، تاکید کرد: رانندگان هم استانی با رعایت نکات فنی و ایمنی، همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه، موجبات سفری ایمن را برای خود و دیگران فراهم کنند.

انتهای پیام/م

ذخیره‌سازی ۱۵ هزار تن شن و نمک برای انجام عملیات برف‌روبی جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار